Orientering, håltimme, lektioner, stan

Hejsan :)

Ja det är min dag  väldigt kortfattat ;)
Men jag hinner inte skriva just nu.

Orienteringen gick inte bättre än förra gången, vi hittade inget den här gången heller.
Sen var det lunch och en jättelång håltimme. Jag har ju bytt tillbaka till hälsa så jag slipper stressa på onsdagen :)

På håltimmen satt jag och Iza och Totto i ett grupprum, trevligt var det =)

Ja, sen var det vanliga lektioner och efter skolan var jag med mamma på stan.
Jag köpte en present till henne för hon fyller på Måndag,  och så köpte jag en superskön och mysig tröja.
Så fort jag såg den blev jag typ kär i färgen, jag menar, jag har alltid älskat blått mest av allt, men nu har jag en till favoritfärg: Hallonröd! (mycket finare än det låter!)
Ja, den är himla fin, och jag var duktig som inte köpte den i svart som jag egentligen tänkt göra, men jag tycker att jag har för mycket svart, det passar inte riktigt min personlighet, jag älskar jättefärgglatt! :D

Ne, nu måste jag gå, hinner ju inte blogga som sagt ;)

Ha det braaa!


// Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0