Skolfoto

Heej!

Idag hade vi som sagt skolfoto, faktiskt roligt om man frågar mig, jag är lite konstig på det sättet, för till skillnad från de flesta andra så tycker jag mycket om skolfoto, plus kan säga att jag tycker jag blir bra på korten:)
Det är lite egoistiskt, men jag är nog en väldigt ärlig människa så det bara blir så.

Första lektionen idag var inte direkt nån lektion, bara information och vi fick vårat schema (som förresten är hemskt dåligt, det kan typ inte bli sämre!!)

Efter det så gick vi 2 broar, jag gick med Lisa N. Jättekul att ha henne tilllbaka:D

Sen hade vi svenska, fortsatte med det vi gjorde igår.
Sen engelska, grammatik-test.

Ja, sen var det skolfoto och sen skulle jag till  Ninjo så jag gick med Totto till nattkröken, och vi pratade om allt möjligt på vägen.

Jag tog inte en särskilt lång promenad med plutten, för det började bli så kallt!
Men vi träffade några söta småbarn som ville klappa Ninjo.
Det var roligt för att- för det första, jag älskar småbarn. För det andra, Ninjo älskar småbarn. För det tredje, eeeh ingen aning, men Sanjo ääälskar småbarn;)

Snart ska jag äta, sen ringa Lova tror jag, hon hade ringt mig så jag ringde upp henne men då svarade hon inte;)

Imorgon börjar vi skönt nog halv 10, första lektionen blir matte, men det blir nog bra.

Ha det bäst!

// Sanna ♥


Min lilla gubbe! ♥♥
Förresten så börjar han bli väldigt trött och så, han är gammal stackarn:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0