En underbar helg hos bästa Lova

Hejsan, nu är jag hemma :)
Har haft det underbart hos Lova, lika roligt som alltid!

Först i Fredags när jag klivit av bussen så kom hon rusande mot mig, just då kände jag mig som världens lyckligaste människa, innan hon kommit fram till mig så hann jag tänka:
"gud, hon är verkligen glad att se mig, hon har verkligen saknat mig, hon tycker verkligen om mig!!!"
Hahaha;)

Ja, sen åkte vi hem till henne, tittade på idol och "se upp för dårarna" Roligt, roligt!
Sen gick vi och la oss och bara  låg och pratade i några timmar, gud vad jag har saknat det!

Vi vaknade vid halv 8 igår morse, åt frukost och så, sen tittade vi på nästan halva harry potter 6, gud vad den är spännande, längtar så tills sista kommer på bio!

Sen packade vi allt vi behövde och åkte till Stockholm, Lidingö.
Jag kan inte berätta hur mycket som helst om gårdagen, skulle bli så långt att det skulle bli himla tråkigt;)
Men det var i alla fall en väldigt lång men ändå bra dag, jag var ju med Lova hela tiden och då är allt bra:)
Vi såg exakt 103 hundar, tex 2 urgulliga yorkshireterriervalpar (ni kanske vet att jag är galen i yorkisar?)
Det var jätteroligt att se så många hundar :D
Det var roligt att se på löparna också, himla duktiga kan man ju kalla dom, 3 mil liksom, gud!:O
När vi kom hem (vid 8 på kvällen!) så åt vi kvällsmat och tittade färdigt på harry potter + allt extramaterial också.

Sen la vi oss, och vaknade vid halv 9 imorse.
När vi gjort oss iordning satt vi lite vid datorn och tittade på "3 systrar och en mamma"
Några timmar senare åt vi lunch och sen gick vi på stan tills jag skulle åka hem.

Så fort jag kommit från tågstationen så hörde jag ett minst sagt välbekant skall på långt håll!
Jag förstod på en gång att det var Ninjo, skulle känna igen hans skall var och när som helst.
Så jag rusade till ica där han stod bunden.
När jag sett Anci i affären kopplade jag loss Ninjo och lyfte upp honom, såå kul att se honom just då, just där, hade saknat honom som vanligt, och vi blev lika överraskade båda 2 av att se varandra! :D

När jag träffat Anci tog jag plutten på en promenad, sen gick jag hem till Zambo, passar honom tills imorgon.
Så jag ska nog gå och se om han vill ut nu, ha det bäst alla!

// Sanna ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0