10 anledningar till att jag älskar Ninjo ♥

1: Han är den finaste och sötaste i världen för mig.

2: Han blir alltid så glad av att se mig.

3: Han är alltid en lika trogen och lojal vän.

4: Han kräver så lite, bara mat och kärlek.

5: Han har ett väldigt speciellt sätt att trösta.

6: När han ser mig i ögonen så glömmer jag allt annat, ingenting annat spelar någon roll.

7: Hur sur och tråkig och dum jag än är så gillar han mig lika mycket ändå.

8: Han har vänt på hela mitt liv och gjort det ännu mer fantastiskt.

9: Hans blotta närvaro gör mig helt varm av glädje.

10: Han får mig att känna mig som en bra människa.



Inte den bästa bilden direkt, men den första jag hittade. Från förra veckan tror jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0