Bästa skolan

Idag har vi inte direkt gjort så mycket i skolan. Redovisat vårat projekt och nästan gjort klart ett nytt.
Mira kom inte till skolan idag så jag vågade inte prata, hade ingen att prata med. Jag hoppas att hon kommer imorgon, då ska jag iallafall försöka vara lite mindre blyg och lite mer social.

Men det är svårt, svårt nog att börja på en ny skola i en ny klass när man är så blyg och osäker som jag är. Men särskilt svårt eftersom alla mina vänner går på Rinman, och jag saknar dem jättemycket nästan hela dagen.


Annars är allt toppen, jag har hamnat på den mysigaste och bästa skolan jag någonsin skulle kunna hamnat på. Så fort jag går in där så känner jag omedelbar trygghet, och så fort jag lämnat den så vill jag tillbaka. ♥



Nu orkar jag inte skriva mer idag, men ha det superbra och lycka till med allt!


Alpacka unge! visst är den söt?!

Kommentarer
Postat av: moa

kul att du trivs och guuud va jag längtat efter dina inlägg haha

2011-08-25 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0