Början på något nytt

Åh jag är så otroligt nervös just nu!! Ska snart gå till skolan, till mysiga lilla Real för andra gången (första gången som elev)
Jag är även förväntansfull och tycker att det ska bli jättespännande! :)

Nu börjar jag om, inte från början men börjar om på nytt.


Det handlar om framtiden nu, fast jag kommer sakna mina älskade vänner väldigt mycket så vet jag att jag måste följa min dröm.


Undrar vad de andra som ska börja på Real kommer få för första intryck av mig. Så tänker jag alltid när jag ska träffa nya människor. Kommer de tänka "vilken trist person" eller kommer de tänka "hon verkar snäll" ?
Vad får ni/du för intryck av mig?


Lycka till alla som börjar skolan, jag hoppas att allt blir bra för er! ♥

Kommentarer
Postat av: Mel

Det går säkert bra Sanna! Får intrycket av en lite osäker och blyg person som gömmer någonting stort på insidan; omtänksamhet, vänlighet och hjälpsamhet i de stunder man behöver. Men jag vet inte vad andra får intrycket av :)

2011-08-22 @ 17:07:53
URL: http://iheartfantasy.blogg.se/
Postat av: moa

haha snana vill veta hur de va första (och nu andra) dagen ;) i skolan asså!

2011-08-23 @ 14:24:14
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Fassan

Du är kanske inte störst, men du är i allafall bäst och vackrast!

2011-08-23 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0