Den bästa dagen

Idag var ju mina älsklings kusiner och min faster här, de kom på förmiddagen och stannade ända till halv 8 på kvällen.
Det var jättekul, för då fick vi umgås riktigt mycket. Och gud vad roligt vi hade jag och barnen! :)

De har förändrats lite sen i påskas när jag träffade dem senast. Förutom det uppenbara att de växt mycket så har Lucas blivit som en tonåring fast han bara är 11, har hårgelé och kollar sig i spegeln så ofta han kan haha.
Sjuåriga Liam har blivit mycket lugnare, är inte vild och retsam längre utan riktigt snäll och rar.
De andra är sig lika, nioåriga Vanessa är den mest omtänksamma som bryr sig om allt och alla på ett väldigt speciellt sätt, och fyraåriga Meja är alltid lika sockersöt och rolig. ♥

De yngsta drog fram alla mina gamla leksaker och spred ut dem i alla rum, så nu kan jag ju säga att jag och mamma har en del att städa upp ;)
Men det gör inget, det är det värt.

Jag och alla 4 gick och hämtade Ninjo, vi har mycket gemensamt, en sak är att vi alla älskar min favorit vovve.
De var så himla gulliga med honom, och han trivdes jättebra bland massa människor som alla gosar med honom.

Ja, sen lekte vi och hade kul hela dagen, innan de åkte hem så åkte vi och åt på max.
Sen kramades jag och Vanessa länge, länge. Så fort jag inte längre såg deras bil så började jag sakna dem, riktigt mycket.





Nessa och Liam tog mest hand om Ninjo av oss alla ;) ♥



Jag tror att gårdagen var den hittills bästa dagen i mitt liv!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0