En av de sällsynta dagarna

Hej, idag har jag haft det väldigt mycket roligare än igår!

Jag vet inte den egentliga orsaken till att jag är så lycklig och helt plötsligt full av positiv energi, det kan vara att Mira kom tillbaka idag så jag hade någon att vara med, eller att jag var med Ninjo, eller något helt annat.
Men jag känner mig väldigt lyckosam :D

En dag som denna är sällsynt, den här känslan är sällsynt. För mig.


På eftermiddagen spelade min klass (som förresten blivit så många som 34 nu) brännboll och kubb mot tvåorna och treorna, det var faktiskt rätt kul.
När vi slutat så var jag så snäll att jag väntade med Mira en halvtimme tills hennes tåg kom.
Hon är så himla snäll, jag förstår det bara inte!


Sen gick jag och hämtade Ninjo, som gjorde ett jättegulligt skutt av glädje när han fick syn på mig. Jag ville också skutta av glädje, och det gjorde jag också lite grann! ;)

När jag lämnat honom så köpte jag 4 paket nudlar för 25 kr. Jag åt det hos Towe i onsdags och tyckte att det var så gott att jag var tvungen att köpa. Fyra paket, jag är då inte lite tokig haha :P


Just nu sitter jag här och är överenergisk, men totalt tillfredsställd.



Ha en fin fredagskväll! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0