En vän av den bästa sorten

Hejsan :) Idag vaknade jag innan 8, jag la mig för ovanlighetens skull inte vid 2 som jag gjort de senaste dagarna så nu är jag mycket piggare.

Ja, igår så var jag på fest hos Melanie. Jag kom nån gång efter 3 på eftermiddagen och gick inte hem förrän 10 på kvällen! :)

Det var riktigt roligt, trots att det bara var jag och hennes släkt som var bjudna. Jag tycker om henns släktingar, dom är väldigt trevliga.
Melanie är, precis som jag, obekväm i stora folksamlingar och att få uppmärksamhet gillar hon inte heller.
Så trots att jag inte känner alla hennes släktingar, så var hon mycket räddare än jag stackaren.

Vi åt god mat och jättegod tårta, annars gjorde vi inte direkt nånting, pratade lite med de som satt vi samma bord som oss.
När gästerna gått hem så spelade jag och Melanie kort i typ flera timmar. Aldrig har jag tyckt att kortspel varit särskilt kul förut, men med henne så blev det hysteriskt roligt! ;D


Idag kommer förhoppningsvis Melanies present med posten, så att hon kan få den och äntligen sluta tjata på mig att jag ska berätta vad det är haha.


Att jag alltid glömmer bort hur roligt jag alltid har med henne, och vilken super superbra vän hon är.
Jag ska aldrig ta henne för givet igen, hon är speciell för mig och jag är verkligen tacksam att jag har henne.



Söt är hon också ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0