Hej ♥

Jag har inte kunnat blogga på 2 dagar för det har inte gått att komma ut på internet. Men nu funkar det, så nu ska jag blogga igen. Inte för att jag har sådär överdrivet mycket att skriva, men någonting ska jag nog komma på :)

Ninjo och hans matte har kommit hem, så jag ska självklart träffa den saknade sötnosen!

Annars då? Tja, jag har inte direkt gjort så mycket. Spelat kort med Melanie typ flera timmar om dagen, att man kan ha så kul genom att bara lägga massa kort! ;)


Men jag har inte träffat nån kompis förutom Melanie på länge nu, saknar alla.



Och nu är sommarlovet slut snart, jag både längtar och längtar inte tills på måndag.
Jag längtar för jag tycker verkligen att det ska bli spännande att få jobba med djur, och träffa personer som är lika intresserade av djur som jag är :)
Men samtidigt så börjar jag bli väldigt nervös, en helt ny skola med 100 % helt nya klasskompisar, för första gången sedan första klass!
Jag hoppas och tror att jag kommer klara mig ganska bra, men jag är ändå rädd. Fast samtidigt förväntansfull, så det är verkligen blandade känslor.



Kramar ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0