Hemma! hemma! hemma!

Hej! Nu skriver jag för första gången på 3 veckor ifrån mitt hem Eskilstuna.

Så jag lämnade mitt hem Haparanda, för att åka... ja... hem ;)

Nu känns det underbart att vara här igen, det var värre igår kväll. Jag var väldigt känslosam och kände mig ensam, eftersom alla jag tycker mest om är så nära nu, och jag saknar dom så otroligt mycket.


Jag och pappa mycket trevliga timmar tillsammans igår. Vi tog en fin promenad vid älven (mitt älsklingsställe) , fikade på ett mysigt fik, spelade spel, ja bara hade allmänt roligt och trevligt tillsammans.
Jag saknar honom redan, vi hade 3 fantastiska veckor tillsammans som är oförglömliga!

Flygresan gick jättebra, precis som på vägen till Luleå så kom jag fram till Arlanda 10 minuter tidigare än beräknat.
Det var härligt att träffa min gulliga mamma igen, vi pratade och pratade hela vägen hem, jag har verkligen saknat våra långa samtal om ja, det mesta. :)


Nu måste jag börja packa upp allting, sen har jag fullt upp idag, med att umgås med varelser (jag kan ju inte säga människor, för alla är inte det) som jag älskar så mycket.

Ikväll ska jag och mamma se Harry Potter, längtar massor! 


Ja det var allt jag har att säga just nu, någon dag när jag hinner så ska jag visa alla mina favoritbilder från Happis och Finland, det är några stycken kan jag ju säga ;)



Ha en fin dag, kram på er ♥



Kommentarer
Postat av: Lova

poss på dig också! :)

2011-08-07 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0