Höstiga promenaden

Jag hade tänkt skriva en gång till igår, men jag var ute med Ninjo och sen var jag med Melanie och hade jätteroligt med henne resten av dagen :)

Promenaden med sötnosen var väldigt härlig. Eftersom det var lite kyligt och inte så soligt, så passade jag på att ta med honom till skogen, utan att riskera att bli uppäten av mygg.
Annars den här sommaren har det oftast varit för varmt, särskilt för honom, att ta långa promenader.
Men idag var det betydligt svalare, bara ca 15 grader så då var han superpigg, han sprang verkligen hela tiden! Det var jättekul att se, just igår var han lika pigg som han var första året jag träffade honom, för ca 4 år sen!

Det kändes verkligen som höst igår när vi gick omkring i skogen på våra vanliga stigar som vi inte gått på på väldigt länge. Det var lika blött och kallt som på hösten, det enda som fattades var fullt med färgglada löv. Jättemysigt.


Ninjo gör mig verkligen lycklig varje stund vi är tillsammans, så lycklig att jag nästan blir olycklig de dagar jag inte träffar honom.


Min favoritbild från förra hösten :)
I just LOVE his eyes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0