Komplicerat

Godmorgon! Tro det eller ej, men idag vaknade jag faktiskt så sent som kvart i 10!
Fast jag har faktiskt inte sovit så många timmar, eftersom jag kom hem vid 2 på natten.

Igår tog jag först en promenad med Ninjo på förmiddagen. Han var hundra gånger lydigare än han någonsin varit, jag har ingen aning om varför men han gjorde precis allt som jag ville hela tiden, + gick fot hela tiden även fast jag inte ens bett honom om det. Han är världens duktigaste lilla yorkie :D

Hemma hos honom så satt vi sedan och gosade längre än vi brukar göra, han satt i mitt knä och jag klappade honom jättelänge, för varken han eller jag tröttnar. Vi satt där och såg varandra djupt i ögonen och jag talade om för honom vad jag tycker om honom och fick pussar och världens sötaste blickar som tack!
Det var ett mycket fint ögonblick med den bästa av de bästa.

På kvällen var jag på Beccas och Linas poolparty hos Becca. Det var jättekul, jag badade inte så mycket för blir så frusen men det var kul att titta på. Vi sjöng också singstar och åt en supergod kladdkaka som sötaste Becca bakat.
Sen cyklade vi runt i kvarteret och vid 2 så följde hela gänget med mig hem, för att jag skulle till Melanies fest idag.
Jag ville aldrig säga hejdå till mina älskade vänner, ville inget hellre just då än att vara med dem, så jag var väldigt ledsen över det tills jag mirakulöst nog somnade trots alla tankar och känslor.


Nu är jag gladare, men irriterad. För nu regnar det, och då ska inte Melanie ha sin fest i sundbyholm som det var tänkt från början. Vilket betyder, att om jag bara hade vetat att det skulle regna idag, så hade jag kunnat stanna hos vännerna! :/

Men jag ser fram emot att fira min kära vän Melanie på hennes 16års dag. Grattis!



Det är komplicerat med vänskap... Fantastiskt, men så komplicerat ibland.



Den enda helt okomplicerade vänskapen är den jag har med Ninjo.
Vi behöver inte ens kunna kommunicera i ord, vi läser varandra som en öppen bok
och anpassar oss alltid till varandra. Mellan oss finns en svuren lojalitet som aldrig kommer brytas. ♥



Ha en fin dag trots fult väder! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0