Ljus

Hej, haha ljus verkar ha något emot mig.
Igår morse så vaknade jag helt plötsligt, fast jag sov jättedjupt innan, av att det lyste rakt i ansiktet på mig. Så jag gick upp och upptäckte att min lampa på skrivbordet var tänd och hade varit det hela natten :P Lite irriterande att vakna av.

Och nu, när jag sitter här så lyser solen (som äntligen visar sig igen!) på grannens hus så jag blir helt bländad om jag tittar ditåt. Just nu ser jag helt suddigt.
Så, jag undrar vad ljus har emot mig ;)

Men annars så älskar jag ljus, jag är väldigt rädd för mörker. Jag vet faktiskt inte varför, men jag känner mig så otrygg och ensam när det är mörkt, vare sig jag är det eller inte.


Idag ska jag (om inte vädret ändras drastiskt) gå till min saknade Ninjo, har inte träffat honom sen i... (kollar min blogg) Oh hjälp vad fort dagarna gått, jag har inte träffat honom på 4 dagar!!! Så lång tid får det inte gå, då börjar jag sakna honom alldeles för mycket!


Jag kan inte blogga mer för tillfället för jag ser nästan ingenting alls hehe.

Men jag skriver nog någon mer gång idag tror jag, ha en jättebra dag! ♥


Blommor representerar ljus för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0