Overkligt... ♥

Hej, jag måste bara berätta en sak, för jag är så otroligt glad!!!
Jag kan knappt skriva ner det för jag kan inte beskriva min glädje i ord!

Jag säger det bara rakt ut:
JAG KOM IN PÅ REAL! :D :D :D :D

Det känns overkligt, nästan för bra. Men det är helt  sant! Först så fick jag veta att jag inte kom in, sen blev jag fjärde reserv och trodde nästan att det inte fanns nån chans. Men jag kom in, på den perfekta skolan för mig!


Var bara tvungen att säga det för är helt överlycklig och jag tror att den här dagen är den hittills bästa i mitt liv!



Jag önskar er lycka och välmående, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Fassan

Grattis Sanna!

Du fick som du ville, du om någon är värd den där platsen. Är såååå glad för din skull! Ha en härlig helg. ISÄ.

2011-08-13 @ 10:37:31
Postat av: Mel

Du äger, Sanna ;)Det kommer att bli perfekt!

2011-08-22 @ 17:10:55
URL: http://iheartfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0