Roliga och mindre roliga stunder

Hej fina människor :) Jag sitter här och har ingen aning om vad jag ska hitta på, helt ensam är jag, inte så ovanligt kanske och inte går det någon nöd på mig, men det är inte superkul heller.

Snart ska jag nog gå till Ninjo, han och Anci åker till Stockholm imorgon så jag får inte träffa honom på 2 dagar.
Därför passar jag på att vara med honom extra nu dagarna innan..
Jag har gått ut med honom nästan varenda dag in 2 veckor nu, det är så underbart!

Igår hade vi jätteroligt tillsammans. Ibland så är våra promenader extra roliga av någon anledning, jag vet inte varför, för det är inte direkt nån skillnad på dem.

Men hur som helst. Först så gick vi till skogen, där inne traskade vi bara runt, provade massa små stigar för att kolla vart de ledde, alltid kom vi tillbaka där vi började igen ;)
Sen gick vi till en stor gräsmatta vid skogen, där satt vi i gräset och gosade en lång stund, sen sprang vi runt där ett tag innan vi gick hem. Väl där fortsatte vi gosa som om vi aldrig slutat. Det var otroligt mysigt, jag älskar honom så mycket!


De här senaste dagarna har jag haft roligast när jag varit med Ninjo. Glad är jag så gott som hela tiden, men jag har inte roligt hela tiden. Jag behöver mer att göra när jag inte är med plutten, annars sitter jag bara och saknar honom..





Bilder från igår, visst är han söt?! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0