Roligt nästan jämt

Hej på er! Jag är himla trött just nu, har hållit igång hela dagen, plus har blivit förskyld.
Men har haft superkul!

Igår åt jag lunch med gamla tjejgänget, det var väldigt trevligt och otroligt kul att äntligen träffa dem allesammans igen för det var länge sedan.

Sen gick jag ut på en skogspromenad med söta lilla yorkshireterriern, vi gick samma stig som förut fast den här gången gick vi från andra hållet. Vi hade så mysigt så.


Idag har varit en mycket rolig dag. I förmiddags i skolan så hamnade vi i nya grupper för att börja på ett nytt projekt som vi ska hålla på med i 3 veckor.
Jag har även pratat med 3 andra i min klass idag, alla precis alla verkar jättesnälla och ödmjuka.

Efter lunch så åkte vi iväg på något så roligt som kosafari! Vi fick sitta på flaket bakom en traktor, och så åkte vi igenom en jättestor hage och tittade på massa kor. De var jättenyfikna och kom nära oss, jag hade inte tänkt på hur stora kor verkligen är så det blev en överraskning!
Men de var så himla gulliga, med sina söta "muanden" och stora öron och mule! :D

Vi var ute vid stora Ekeby, fick också gå in i stallet och gosa med 2 hundar som var så söta att jag knappt kunde sluta klappa dem. De hade Ninjo-ögon så jag blev självklart förälskad ♥


Efter skolan så följde jag med Melanie ut på landet hem till hennes mormor och morfar.
De bodde riktigt fint och mysigt, och jag och Mel hade trevligt.


Så kortfattat: Min dag har varit toppen och jag längtar redan tills jag får träffa min nya klass igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0