Så förutsägbar

Hej, jag hoppas att ni mår bra :)

Egentligen har jag faktiskt ingenting särskilt att skriva, men jag fick lust att skriva ändå.

Igår gjorde jag inte mycket, gick ut med Ninjo och var bara hemma.


Jag saknar mina vänner, först när jag kom hem så var jag jättemycket med nästan alla, men nu har det gått tillbaka till det normala igen, alltså att jag "bara" har Ninjo att vara med.
Ninjo är förresten så förutsägbar, jag vet alltid hur han ska göra och reagera. Jag älskar faktiskt det, jag kan läsa honom som en öppen bok.

Nån dag snart tänker jag skriva ett till långt inlägg, från allt i mina tankar som jag skrivit ner på flera sidor.
Vi får se om ni kommer tycka att det är intressant, eller långtråkigt. Eller både och ;)



Vi hörs, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0