Something is missing

Igår förmiddag tänkte jag gå ut med Ninjo. Då kom jag på att han ju inte var hemma.
Så jag begav mig ut i skogen, nästan för allra första gången utan Ninjo, på en skön promenad i solskenet.

Jag var ute i 1.5 timme, det är magiskt vackert ute i skogen så här års om man frågar mig. Riktigt fint med alla olika gröna nyanser.


Men jag kunde inte få ur mig känslan av att någonting saknades, det kändes verkligen konstigt att gå i skogen utan vovven, som om jag glömt honom.

Så är det alltid när jag och Ninjo är ifrån varandra, jag tycker verkligen att det fattas något, att det är tomt utan honom.


Men jag hade ganska mysigt ändå för mig själv ute i naturen, och en fördel kom jag på: att jag kunde gå hur snabbt jag ville utan att behöva anpassa mig efter plutten haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0