Tänk att oväder kan vara vackert!

Hejsan :) I natt så vaknade jag med ett ryck, och blev på en gång alldeles klarvaken.
Jag vaknade av att det lyste på hela himlen, och mullrade jättemycket. Kort sagt, åska och blixtar.

Samtidigt som jag tycker att det är häftigt så tycker jag att det är rätt så läskigt också, så jag väckte mamma och sen stod vi länge i fönstret och kollade på himlen. Jag såg 4 blixtar, det var riktigt häftigt faktiskt!


Trots att det är väldigt farlig med de starka blixtarna, så kan jag inte låta bli att tycka att det ser vackert ut på himlen när den lyses upp av blixtar.
Oväder är inte bara hemskt, det kan t.o.m. vara vackert också :)


För några timmar sen så regnade det jättemycket, och nu är det soligt och fint igen.
Väder är bra underligt, hur fort och mycket det kan ändras på en kort stund. Fascinerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0