Tillbaka hos min Ninjo ♥

Jag var nyss ute med Ninjo, hur underbart det var att träffa honom igen kan jag inte beskriva i ord!

När jag ringde på dörren så skällde han som vanligt, sen öppnade Anci dörren pyttelite, så att Ninjos nos stack ut och så frågade Anci honom "vem tror du att det är?" så öppnade hon lite till, så att han kunde kika ut med ena ögat, och då fick han syn på mig och började krafsa jättemycket på dörren och försökte trycka sig ut genom springan! ;)

Sen fick jag honom äntligen i min famn, som jag längtat!

Vi hade en varm, men trevlig och mysig promenad tillsammans, han var t.o.m. sötare än sist jag såg honom, det vill inte säga lite :D


När vi gick hem till mig så kom favorit Zambo också, han blev lite rädd för Ninjo, trots att han (Zambo) är större.


Så fort jag lyft upp Ninjo i min famn och han börjat pussa mig, så kändes det som om jag aldrig varit ifrån honom ♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Det måste vara en härlig känsla, att känna som om du aldrig varit ifrån honom!

Kram

2011-08-07 @ 13:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0