Tired but so happy

Hej, hoppas att ni mår bra!
Förlåt att jag inte skrivit på några dagar, jag har faktiskt inte hunnit, har inte varit hemma förrän på kvällen och då har jag varit för trött för att orka skriva.

Egentligen är jag som allra tröttast just nu, plus har en väldigt intensiv smärta av skoskav i ena hälen.


Imorgon lovar jag på hedersord att jag ska så detaljerat jag bara orkar berätta om de jätteroliga skoldagarna som varit.
Jag kan ju bara kortfatta med att säga att Real är PERFEKT!

Trött är jag, efter en jobbig men underbar dag. Jag är så lycklig och tacksam för att jag hamnat just där jag hamnat. Jag fann min plats väldigt snabbt och jag ångrar mig definitivt inte.



Så, imorgon kommer långa inlägg tror jag, ni får stå ut om ni orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0