Vackra sensommar ♥

Hej på er, allting är bra med er hoppas jag :)

Min dag har varit jättebra från morgon till slut. Eller, den är ju inte slut än, så vem vet, kanske det hinner hända något kul ;) Men jag är glad som jag oftast är, glad på ett sätt som nog bara jag kan vara!

I förmiddags var jag med Ninjo i skogen i över en timme. Det var bara så himla härligt.
Först så bar jag upp plutten på några höga stenar och så satt vi där och gosade en lång stund.
Sen bestämde jag mig för att prova på en helt ny stig som jag aldrig sett förut, och se vart den leder oss.
Stigen var lång, så vi gick och gick, när vi gått en tag så kom vi helt plötsligt ut vid elljusspåret, mycket längre in i skogen än vad jag hade trott haha. Det var ganska kul, den stigen måste vi ta igen någon dag, det var mysigt där :D

Allmänt tycker jag att det är väldigt vackert ute nu i slutet på sommaren, särskilt i naturen.
Jag och mamma tog en promenad runt i området sent igår kväll, och det var helt underbart!


Så nog har vi lite sommar kvar, även om hösten enligt mig börjar visa tecken på att framträda.
Ett tecken som jag både gillar och ogillar är mörkret. Jag är mörkrädd, så att vara ute när mörkret infallit sig, eller att försöka somna när det nästan är lika svart som i en säck, är ingenting jag föredrar.
Men samtidigt så börjar det bli dags att tända lampor, och man kan börja tända levande ljus, vilket jag tycker är otroligt mysigt och lugnande. Det har jag i och för sig skrivit några gånger, men jag tycker om att upprepa mig.
Eller egentligen, jag glömmer bara bort mellan varven att jag redan skrivit saker, och gör det igen. Suck, att ha så här dåligt minne när jag är så här ung kan inte sluta väl... ;P


Bild från när jag var med Melanie vid deras husvagn i Sundbyholm och
vi hittade en vacker plats vid några klippor.
Om ni undrar varför jag har blommor i håret, totalt Melanies idè :P
Min halvkonstiga min: Antar att Melanie sa nåt kul, eller att jag bara var glad hihi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0