Världens bästa sällskap ♥

Hej, hoppas att ni har det lika bra som jag!
Jag hade inte tid att skriva igår, hade fullt upp hela dagen. Men jag har bara haft superkul hela tiden, verkligen oförglömliga stunder med nästan varenda av mina vänner! :)

Ja, i förrgår så kom ju Lova, då åkte vi först till vilsta och badade en stund, sen på vägen tillbaka så träffar vi på Towe och Arvid så vi gick och pratade med dom på vägen hem.

Sen så gick jag och Lova och hämtade Ninjo, efter det så mötte vi upp Melanie och så gick vi 3 på en promenad i värmen.

På kvällen så gick jag och Lova till lundbyskolan, där var vi med Towe och Arvid till över 12 på natten, sen gick vi hem, stelfrusna och jättetrötta. Vi sov väldigt gott den natten kan jag ju säga ;)


Dagen efter så tog jag och Lova en promenad med Ninjo på förmiddagen, sen gjorde vi inte så mycket fram till 4, då var vi barnvakter åt Lovas systers barn. Det var jättekul, han var så himla busig och söt!


När vi gjort det i 2 timmar så träffade vi Towe, Arvid, Becca, Lina, Fredde och Johan nere vid åfesten.
Det var inte kul där så vi tog oss till lundbyskolan allihopa.
Där gungade vi kompisgunga och bara umgicks. Och så blev jag skjutsad på moppe för första gången också, hur kul som helst!


När Becca och dom andra åkte hem så försökte jag, Lova, Towe och Arvid värma varandra genom att ligga väldigt tätt och krama om varandra. Det var väldigt mysigt ett tag men till slut så blev vi för kalla, då gick vi hem till Towe.
Där var det lite väl varmt, jag somnade i Towes säng en halvtimme, vaknade av att Lova petade på mig så jag blev väldigt klarvaken av ren chock. Jag måste ha sovit djupt haha.
Sen skyndade jag och Lova oss hem, och sov ända till halv 10.


Nu har Lova åkt hem, och jag tänker tillbaka på allt kul de här dagarna :D



Kramar ♥







I love you my little sweetheart! ♥






Kommentarer
Postat av: Lova

Mohahahaha det var ju kul att väcka dig så där! Det ska göras om hihi ;)

Jag la upp några av bilderna på Facebook, jag hoppas att det var okej? Annars tar jag bort dem :)

Kram

2011-08-07 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0