Vilken morgon!

Godmorgon :) Eller morgon vet jag inte om jag ska kalla det längre, och inte så god heller.
Jag vaknade nämligen kvart i 6 idag. Inte frivilligt, det kan jag lova.
Det är nämligen så att jag passar Zambo, och igår kväll när jag släppte ut honom, så kom han inte in sen.
Så han har fått vara ute hela natten, det brukar han inte vara.

Iallafall, jag lovade mig själv att så fort jag vaknade så skulle jag gå ut och ropa på katten, så kvart i 6 stack jag ut.
Jag ropade och ropade, ingen katt kom. Jag satt inne hos Susanna och väntade, medan jag med jämna mellanrum gick och tittade efter honom. Till sist somnade jag en kort stund i Susannas soffa.

När jag vaknade så ropade jag på honom igen, men ingen katt kom.

Då bestämde jag mig för att gå upp till mig en stund, det slutade med att när mamma vaknade så satt jag och halvsov i fotöljen i hennes rum. Jag sa " jaa, här hamnade jag" ;)

Så jag är lite småtrött, plus lite små orolig, jag hoppas att han kommer snart.



Jag hoppas att ni har det jättebra, det har då jag :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0