Allt är fint ♥

Hej, jag hoppas att ni mår bra och att ni är lyckliga!
Själv har jag det toppen, är så lycklig att vi äntligen fått lite snö för det är så mysigt och vackert :D

Lycklig är jag också för den här veckan har varit så underbar redan, så jag har nog en hel del bra saker att förvänta mig tror jag.

Och så är jag lycklig för att jag har så fina vänner, för att det gick så bra i skolan idag, för att jag ska till katterna imorgon, och för att jag hade jätteroligt med Ninjo idag.


Jag är inte annat än lycklig!


Igår så var det redovisning av min powerpoint om Weimaraner. Självklart var jag dödsnervös innan, och under själva redovisningen- det var liksom den allra första helt självständiga redovisningen på Real- men så fort jag var klar så kändes det bara bra, och jag var nöjd.
Efter skolan så satt jag på tågstationen med Jenny som väntade på Ivar. När han kom så tyckte han att jag var så snäll som väntade med Jenny, så han gav mig flera skumtomtar som tack.
Han gav mig förresten flera skumtomtar idag också, det var för att jag inte kunde ljuga om vart hans nycklar var. Haha, men det är sant, jag kan verkligen inte ljuga, det syns direkt.
Som Ivar brukar säga, jag är som en öppen bok och jättelätt att läsa.
Det visste jag faktiskt inte, jag har alltid trott att jag är väldigt svårläst, men nu har jag fått veta det motsatta.


Idag så lämnade jag in min matteläxa, och fick tillbaka den med beskedet alla rätt. För första gången!
Det gick allmänt bra på matten idag, jag klarade allt, förstod allt, och enligt min jättesnälla mattelärare så gjorde jag mycket bra uträkningar. Hon är så gullig för hon utropade helt plötsligt på lektionen "Ni är så fantastiska!" och sa hela tiden att vi var duktiga. Sådant stärker mig.  Det verkar börja gå bättre för mig i matte, det gör mig glad och det gör också att jag tycker att matte är kul. För första gången! Haha.



Ha det jättebra ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0