Amazing times! ♥

Hej mina vänner, jag hoppas att det är bra med er!
Jag har inte skrivit sedan i onsdags av den enkla anledningen att jag har haft fullt upp med att ha roligt, jag har verkligen haft riktigt kul de senaste dagarna.
Plus att jag blir så osocial om jag sitter vid datorn varje dag, så nu har jag passat på att vara social och umgåtts, helt underbart har det varit och jag är såå lycklig :D

I onsdags så var jag som sagt på katthemmet. Jag fick säga hejdå till lilla Uffe (numera Sixten) som flyttade igår.
Han är så otroligt söt och charmig med sina korta ben, tjocka svans, och skimrande smokefärgad päls.
Så nu finns det bara 4 katter kvar inne på djurhemmet.
Men det kommer hela tiden nya, det tycker jag både är jätteroligt och jättetråkigt. Självklart så tycker jag att det är hemskt sorgligt med alla hemlösa katter, särskilt de som farit illa på något sätt.
Men samtidigt så är det väldigt kul att få ta hand om katter.

I torsdags så var det bara en helt vanlig skoldag. Så vanlig som den kan bli på Real alltså haha.
En av våra kaniner där bet först en av mina kompisar i benet, och sedan en annan i fingret. Ganska opålitligt litet djur, men jösses så söt hon är lilla Cupcake.


Gårdagen var en av de roligaste dagarna på länge, nu ska jag skriva ett inlägg om det.


Kram så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0