Bättre och sämre dagar

Jag har nu haft det helt underbart varje dag i ca 2 veckor. Men man kan verkligen inte ha roligt jämt.
Man måste ha både bättre dagar och sämre dagar, för att få någon sorts balans i sitt liv. Tror jag.
En och samma dag kan vara ändras från en bättre dag till en sämre, eller tvärtom.

Idag har jag inte haft det särskilt kul alls. I skolan så gjorde vi ingenting nödvändigt och meningsfullt överhuvudtaget, vi jobbade faktiskt inte alls utan satt bara typ 4 lektioner i rad och lyssnade när lärare pratade om väldigt meningslösa saker. Jag menar det verkligen. Jag brukar tycka att lektionerna är mycket intressanta, och jag älskar faktiskt skolan, men idag var skoldagen ingen minnesvärd dag.


Efter skolan så gick jag ut med Ninjo, och jag vill inte ens gå in på hur vi hade det. Hemskt säger jag bara, jag blev så ledsen på min älskling och vi var bara sura på varandra. Så var det med det. Vi är inte alltid världens bästa vänner, jag tyckte inte riktigt lika mycket om honom idag som annars.
Jag tror faktiskt att vi bara kan ha det jätteroligt och underbart någon gång ibland, väldigt få gånger.
Men jag älskar honom fortfarande mer än jag kan beskriva, och jag längtar tills nästa gång jag träffar honom så att vi kan bygga upp det som rasade idag.


Just nu är jag superglad, så jag vill inte tänka på det förflutna.


Jag är väldigt bra på att följa min intuition, och jag vet säkert att morgondagen kommer bli toppen. Ibland bara vet jag saker :)



Gårdagen var lika mysig som varje dag är hos katterna.
På bilden myser jag med en av de små bedårande 5 veckor gamla kattungarna :D :D



Ha det bäst mina vänner! Det tänker jag ha, jag ska vara lycklig nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0