Fredag full av vänskap ♥

I fredags så var jag med vänner hela dagen, först underbara och jättesöta klasskompisarna och efter skolan med världens bästa vän, Ninjo :D

På morgonen när vi kom till skolan så fick vi bara skriva på närvarolistan, och sen var det dags att ge sig iväg igen.
Så vi tog bussen och åkte till Torshälla, för att kolla på vårat skollag och en annans skolas lag spelade sm kval i innebandy. Våra stackars Realare blev totalt utklassade, typ 45- 0 till de andra. Lite tråkigt, våra spelare var jätteduktiga. Vi hade iallfall roligt när vi tittade på när de spelade. Våra lärare var så himla roliga, helt galna var dem när de vrålade och skrek och sjöng haha!

Resten av dagen så försökte åtminstone JAG vara lite ambitiös och jobba bra, de andra vet jag inte vad de höll på med ;)
Men jag blev klar med artikeln som jag skulle varit klar med i torsdags. Haha, bättre sent än aldrig kanske.


När skolan var slut så gick jag raka spåret och hämtade lilla vovven. Jag var fast besluten att vi kunde få en fantastisk stund tillsammans, och bygga upp det som rasat dagen innan. Som vanligt så följde jag min intuition, och jag kunde lita på den ännu en gång.
Det var verkligen som att dagen innan aldrig hade existerat, han blev så lycklig när han såg mig som bara han kan bli! Vi hade jätteroligt, gick omkring i parker och satt i min hall och gosade.

Vårat vänskapsband har nu blivit starkare än någonsin. Ninjo är kärleksfullare än någonsin. Jag är lyckligare än någonsin.



I'ts all love... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0