Happy New Year!

Hej mina vänner, jag hoppas att allt är bra med er!

Själv mår jag toppen, har så himla roligt och mysigt här varenda dag att jag nästan inte alls vill åka hem.

Det enda jag längtar efter är min Ninjo, men jag kommer ju hem på onsdag så jag hoppas att jag kan träffa honom så fort som möjligt på torsdag. Min lilla älskling, jag saknar honom så mycket. ♥


Något särskilt har inte hänt sedan jag skrev sist, jag har mest läst, tittat på tv, gått promenader, och självklart umgåtts med pappa.



Ja, nu är det snart nytt år igen. Jag brukar tycka att alla år går otroligt snabbt, men det känns nästan som att det här gått ännu fortare än vanligt.


Förändringar är oftast inget jag uppskattar, men samtidigt så är jag en väldigt nyfiken tjej som ser fram emot nya saker som händer i livet. Alltså inte alla nya saker, inte de dåliga såklart.


Jag tycker att 2011 har varit ett fantastiskt år, jag har aldrig varit lyckligare.
Jag är rätt så nöjd med vad jag åstadkommit under året, och jag är stolt, både över mig själv och de jag tycker om.


Snart dags att välkomna 2012, jag vill inte att 2011 ska försvinna men samtidigt så ser jag på det nya året med spänning.



Ha en fin kväll, och gott nytt år allihopa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0