Hemma i Happis ♥

Hej, jag hoppas att allt är bra med er :)
Själv är jag lite förkyld, men det försöker jag att ignorera. För i övrigt mår jag toppen och är jättelycklig.

Torsdagen var en mycket lång dag, lång men jättebra.
Först så var alla lärare och elever i Torshälla Nyby ridhus, och kollade på julshowen som tvåorna hade för oss.
Två timmar lång var showen, de hade luciatåg, kaninhoppning, tävlingar och massa annat.
Det allra roligaste var när eleverna härmade lärarna, det var så roligt just för att det var så likt haha!

Efter showen så kramades jag och mina kära vänner hejdå, och jag gick hemåt för att packa färdigt.

Ja, resten av dagen så var jag och mamma i Stockholm, gick omkring i massa affärer innan det var dags att ta flygbussen ut mot Arlanda.


Själva resan gick bra, men vi blev ungefär en halvtimme sena för att en passagerare fattades.


Så jag och pappa kom inte hem förrän efter 1 på natten, jösses vad trött jag var då.
Vi sov bara 5 timmar den natten, och eftersom vi var så trötta så tyckte vi båda att gårdagen gick väldigt långsamt.


Det känns underbart att vara här igen, i detta lilla mysiga hem i denna fina stad hos min underbara pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0