Jul jul, strålande jul ♥

Vacker tid på året, härlig vinter. Jag är så glad att vi har snö i jul, det blir en helt annan, bättre stämmning när snön glittrar så fint överallt.

Min julafton var en riktigt bra dag, allt var hela tiden precis så mysigt som jag älskar att ha det, och jag och pappa hade väldigt roligt och trevligt tillsammans. Vi tittade på mycket tv, åt gott, gick en promenad vid älven och bara umgicks. Så hela dagen var mycket lyckad!


Jag hoppas verkligen att er julafton var en fin och mysig dag och att ni har det bra där hos era nära och kära :)



Igår så gjorde vi inte så mycket, först så jobbade pappa 4 timmar igen precis som han även gör idag, och sen var vi bara inne hela dagen och tog det lugnt. Jag skrev fler dikter, är inne på 119 st nu.
Senare på dagen så tog vi en promenad på 40 minuter, det var skönt.


 

Ha det fantastiskt mina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0