Julstämmning ♥

Vi har fixat julstämmning här hemma trots att jag kommer vara borta över julen.
Men det spelar ingen roll, jag älskar den höga mysfaktorn i detta hem så mycket att jag knappt vill lämna lägenheten!

I varje rum förutom i köket så hänger det minst en julstjärna i fönstret. I vardagsrummet hänger hela 3 stycken på rad, plus att det ligger jättemånga på fönsterbrädan. I köket står en ljusstake. I mitt rum hänger en lila julstjärna.
Så det är alltid ljust och vackert här inne :)

Alldeles nyss så plockade jag fram mina favorit- prydnadstomtar och satte ut dem både här och där i mitt rum.
Det ser väldigt gulligt och mysigt ut, och gulligt och mysigt är utan tvekan något av det bästa jag vet!


Bild från en rolig stund förra vintern tillsammans med mina sötnosar :D



Ha det mysigt och underbart, vännerna mina ♥


Kommentarer
Postat av: M

Mysigt! Härlig bild! <33 har snart läst ut Blue Moon! Jättebra.

2011-12-20 @ 13:57:51
URL: http://iheartfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0