Kattungar

Hejsan! Just nu har jag det så fantastiskt mysigt! Jag sitter i Lillstugan med söta kattungen Tissan, och i förmiddags fick jag se de absolut sötaste jag någonsin sett, nämligen 5 stycken 3 veckor gamla kattungar!!
Eftersom ungarna och deras mamma är i karantän, så fick jag tyvärr inte röra dem.
Men för mig räckte det med att titta på dem, de var så oemotståndligt gulliga.
Tissan är blyg igen nu, innan lunchrasten så satt jag hos henne en lång stund, och när jag väl lyft upp henne i knäet så blev hon världens gosigaste. Hon är verkligen helt underbar, det är synd att hon är så rädd.
Jag hoppas att hon får ett hem snart.
Idag finns det kvar exakt samma katter som förra veckan. Jag saknar knäkatterna Aslan (numera Sigge) och Kevin.

Jag sitter här i värmen och tittar ut, tidigare idag så var vädret jättefint, nu är det mest kyligt och blött så katterna vill inte gå ut.
 
Nu ska försöka få tag i lilltjejen här, så att jag kan få en liten mysstund.

Vi kanske hörs ikväll, annars imorgon.

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0