Min Ninjo är 13 år! ♥

Idag träffade jag Ninjo, hade inte gjort det sedan i tisdags så det kändes självklart fantastiskt.
Jag saknade verkligen lilla plutten varje dag, men jag saknade inte alls att gå ut med honom. Jag orkade inte, jag var mentalt trött varje dag och jag varken orkade eller ville göra någonting.

Men idag är jag betydligt piggare, vilket jag är väldigt glad över. Ninjo var också pigg, och lika glad som vanligt, så vi hade en trevlig promenad tillsammans och sedan en mysig gosstund hemma hos honom.

Även i år glömde jag bort Ninjos födelsedag, han fyllde 13 år igår och jag kom ihåg det idag. Bättre sent än aldrig.
Men jag ger älsklingen så mycket kärlek jag bara kan varje gång vi är tillsammans, så jag hoppas och tror att han är medveten om att jag älskar honom.

För det gör jag, mer än någonting annat, och mer än jag någonsin kommer kunna att beskriva.
Han är allt för mig, min trygghet och min själsfrände. Kärleken jag känner för honom är den starkaste och bästa känslan jag har känt i hela mitt liv.  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0