Mysimys ♥

Jag glömde berätta vad jag gjorde i torsdags efter skolan. Jag och mamma var på stan, först letade vi vinterskor till mig i varenda skoaffär utan framgång. Jag köpte även ett par julklappar.
Plötsligt så vill jag gå in i te och kaffe- handeln, av den konstiga orsaken att jag tyckte att det såg så mysigt ut i den.
Vi gick även in i affären Vävknuten, den är jättemysig och har fullt med gulliga saker och "juliga" grejer. Jag älskar verkligen julsaker, både pynt och prydnadstomtar och massa, massa annat!

Jag är sådan, jag faller för allt mysigt, färgglatt och gulligt som finns! :D

Hur som helst, i te och kaffe-handeln så köpte jag en jordgubbs macaron, jättegod godsak.
När jag gick omkring i affären och kollade på allt så fick jag syn på små påsar med skorpor. Det första jag tänkte var "åh vad gulliga, dem kan jag doppa i teet!" Så jag köpte en liten påse mandelskorpor, och igår morse doppade jag dem i teet till frukost. Supergott!


Ju närmare julen kommer, desto lyckligare blir jag, och förälskad i allt fint jag ser. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0