Ninjo är mitt liv ♥

Hej jag hoppas att allt är jättebra med er! :)

Själv har jag det väldigt bra, och jag är så lycklig så.

Jag har inte skrivit sedan i torsdags, för att att mitt liv har varit så underbart sedan dess att jag varken haft tid eller velat blogga. Men nu är jag lite smått tillbaka igen, vi får se hur länge det håller.


Anledningen att jag haft det så underbart är först och främst tack vare min yorkie. Ninjo är hela mitt liv. Den här veckan har jag saknat honom ännu mer varje dag än vad jag vanligtvis brukar göra och tro mig, det är näst intill outhärdligt mycket för mig. Jag tror att det är för att jag snart kommer vara borta från honom i ungefär 2 veckor.
När man älskar någon så mycket som jag älskar Ninjo så är det en lång tid.

Men jag längtar så otroligt mycket, på torsdag åker jag äntligen till min älskade pappa för att fira jul och nyår där. Det kommer bli fantastiskt kul!



Glad fjärde advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0