Sista inlägget från Eskilstuna i år

Hej hej, jag hoppas att ni mår bra!

Den här dagen har varit underbar av några anledningar, och hemsk av andra anledningar. Jag berättar mer någon annan dag.

Imorgon kväll åker jag mot norrland och min kära pappa. Jag är såå rastlös och stressig och förväntansfull och pirrig, precis som varje gång jag ska dit!

På morgonen så är det julavslutning i Torshälla Nyby ridhus, tvåorna på skolan ska ha show för oss andra.
Det blir nog roligt, men lite sorgligt att säga hejdå till mina nyaste vänner som jag tycker så himla mycket om.
Sedan tar jag och mamma tåget till Stockholm, för att gå på stan där ett par timmar.

Och sen bär det av uppåt! :D


Vi hörs på fredag tror jag, ha det toppen så länge och njut av ledigheten om ni har någon ♥



Själsfrände ♥ Jag älskar dig mest Ninjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0