Stockholms hundmässa

Imorgon kommer bli en fantastisk dag, jag bara vet det.
Vi djur och hund elever i min klass ska nämligen på sveriges största hundmässa, i Stockholm.
Där ska vi vara hela dagen, och se på utställning och polishundar och massa annat kul!
Åh, det ska bli så himla kul att få se massor med olika hundraser, jag kommer säkert få se flera som jag aldrig sett förut.
Det ska också bli kul att vara där tillsammans med klasskompisarna, det blir ju lite som en klassresa, så vi får tid att umgås.

Vi ska även göra reklam för vår skola så vi måste ha på oss våra Real-tröjor. Roligt :)

Jag längtar så jag blir alldeles tokig, jag är så förväntansfull!



Ha det underbart och ta hand om er! ♥


Kommentarer
Postat av: Towe

Du måste ha haft en fantastisk dag! (i och för sig så har du ju berättat om den).



Ha det bra! Snart ska jag, Iza och Melanie baka.

2011-12-18 @ 10:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0