Två vänner som jag älskar högt ♥

Den här tisdagen har varit precis som varje tisdag är på Real, inte riktigt världens roligaste dag.
Först idrott och då gjorde vi absolut ingenting, bara satt och ja, gjorde ingenting..

Sedan två mattelektioner i rad. Det gick ibland jättebra för mig och ibland mindre bra, men jag vet att det är som min lärare sa till mig idag: Att jag ska tro på mig själv. Jag tror alltid att jag har gjort fel, och sen så visar det sig att jag gjort alldeles rätt. Men om jag ska erkänna så vet jag innerst inne både vad jag inte kan, och vad jag kan.
Jag måste bara lära mig att lita på mina kunskaper, så kommer jag att lyckas med allt jag vill. :)

Efter skolan så gick jag ut med min bästa vän i världen, Ninjo såklart. Han tyckte inte att det var så roligt ute idag, och darrade jättemycket av köld. Till slut fick jag bära honom, och det är något som jag vet att både han och jag tycker är mysigt. Imorgon när jag träffar honom så måste vi säga hejdå, kommer inte att bli lätt...
När jag och plutten gått runt en stund så gick vi till Rinmanskolan för att möta upp min kära vän Towe, som jag var med idag för första gången på många veckor. Jag blev så lycklig av att se henne att jag just för studnen glömde bort Ninjo. Faktum är att jag nästan glömt bort hur Totto ser ut, jag hade glömt hur otroligt söt hon är, med sina klarblåa ögon och perfekta leende. Vackra tjej!


Jag följde med Towe på stan en snabbis, sen traskade vi hem till hennes pappa och hämtade saker, sedan gick vi vidare hem till hennes mamma, där vi var resten av tiden.
Vi gjorde inte särskilt mycket, men vi hade det mycket trevligt ändå. Vi åt kvällsmat, hon läste för mig ur "vad min flickvän inte vet", pratade om allt möjligt, och klippte massa fina och häftiga mönster av papper. Tänk vad man kan göra mästerverk bara med hjälp av lite papper och en sax, haha ;)

Jag älskar dig Totto, min ängel och helt fantastiska vän, som alltid gör mig så lycklig. Och jag älskar dig Ninjo, finaste Yorkshireterrier och mest trogna vännen man kan ha, som har fått mig att inse vad kärlek är. Ni vet inte hur mycket jag älskar er för det kan jag inte förklara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0