För lycklig för att kunna tänka ♥

Hej hej, jag hoppas att det är bra med er! 
Egentligen har jag inte så mycket att skriva idag, och inte har jag någon lust att göra det heller.

Men jag gör ett kort inlägg nu.

Pappa jobbar till 4 idag, imorgon och på fredag, så jag får vara för mig själv vare sig jag vill eller inte.
Men faktum är att jag vill det, det känns jättebra och skönt att vara helt ensam, tro det eller ej. 
Jag trivs så himla bra här uppe, både inne i detta lilla, mysiga hem, och ute på promenader runt i denna stad.
Jag fick liksom 10 böcker i julklapp (varav 4 är hemma i Eskilstuna) så jag är inte direkt sysslolös.


Igår så hade pappa en ledig dag, men stackarn fick inte en ledig stund på hela dagen. Han hade massor att göra ända tills på kvällen när han skulle sova.
Jag tycker att det är synd att inte vuxna som jobbar får lika mycket ledighet som vi som går i skolan.
De skulle behöva det, och de är värda det.


Nyss så tog jag en morgonpromenad. Det är väldigt, väldigt vackert ute idag, soligt, inte speciellt blåsigt, och  bara några minusgrader. Himlen är orange-rosa på en del ställen, jag blir helt faschinerad av hur fint det är idag! 
Jag gick rakt fram på en gata tills jag såg ett hotell, då svängde jag in och gick ner mot älven. Det blåste riktigt kallt där, och jag hade duschat precis innan, självklart utan att tänka på att låta håret torka innan jag gick ut.
Ja, jag kan ju bara säga att mitt hår blev så stelt att jag skulle kunnat bryta av det.. Jag tänker inte alltid haha.

Särskilt inte här uppe, för då är jag så lycklig att jag ofta glömmer bort att tänka. Därför är jag en aning klantig och trögfattad varje dag.
Men vet ni vad jag är allra mest? Mig själv. Just den jag är och vill vara, ingen annan.


Bra har jag det verkligen, jag längtar inte någon annanstans. Naturligtvis så saknar jag alla mina vänner, men det gjorde jag innan jag åkte också så det är ingen skillnad.  




Vi hörs någon dag, ha det fint och ta hand om er ♥



Min älskling, solstråle, trygghet, föjeslagare, trognaste vän, jag hoppas att du är okej. Vi ses snart igen. Jag älskar dig alltid lika mycket Ninjo, kom ihåg det.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0