Vänskap av den bästa sorten ♥

Igår var en mycket bra fredag.
Först hade jag det jättekul med kompisarna i skolan, de är så roliga och underbara att jag inte kan annat än älska dem!
Vi har börjat med ännu ett nytt projekt, som innefattar ämnena engelska och naturbruk. Vi ska skriva varsin artikel om djurjobb i ett annat land. Ganska kul, men mer än ganska svårt att hitta fakta.

Jag försökte vara så social som möjligt igår, och det var jag.
Jag upptäckte plötsligt att jag inte alls var blyg inför kompisarna, utan pratade helt spontant med dem. Haha, jag pratade t.o.m. med lärarna. Jag tycker mycket om lärarna på min skola, de är så himla snälla och omtänksamma.
För att vara lärare alltså :)

Mot slutet av skoldagen så var vi inte direkt super ambitiösa och fokuserade på arbetet, men vad kan man annars vänta sig av ett gäng tonårstjejer en fredag? Ingenting, så det så.


Efter skolan så började det roliga på riktigt, äntligen fick jag träffa mina kära vänner Becca och Lina.
Vi hade inte träffats sedan höstlovet så jag saknade dem väldigt mycket.
Tillsammans med Beccas kille Johan och hans kompis Gustav så var vi först och bowlade. Haha, det gick bättre för en del av oss och sämre för andra, men det var iallafall kul.
Efteråt så gick vi och åt på american pizza.
Vi satt där några timmar och pratade, sedan gick vi hem till Becca.
När vi kommit dit så kollade vi på alla avsnitt av årets julkalender, på datorn. Jag tycker verkligen om årets julkalender, den är så himla gullig och mysig. Den är precis som jag tycker att en julkalender ska vara.

Ja, vid ungefär halv 12 så var det dags att åka hem och sova.
Det där var bara en kortfattning av dagen, hihi. Jag älskar er Becca och Lina, sötnosar. Tack för igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0