Världens gulligaste! ♥

Idag träffade jag äntligen min kära vän Melanie, det var som vanligt alltför länge sedan sist.
Så det var självklart jätteroligt, jag hade saknat henne så himla mycket. Faktum är att jag redan saknar henne nu, för jag vet att vi inte kommer att kunna träffas förrän jag kommit hem från pappa. Nästa år. Haha, det låter som en evighet dit men det är ju faktiskt väldigt snart.

Jag och Mel hann bara träffas en ganska kort stund (enligt mig) men det var underbart att bara få träffas överhuvudtaget.
Vi fikade, gosade med hennes jättevackra Russian Blue-katt Lisa, och hade julklappsutdelning.
Söt som min vän är så hade hon önskat sig filmen Bambi, så den fick hon till sin stora glädje, av mig :D
Av henne så fick jag något som jag tror var det guligaste jag någonsin fått i julklapp. Iallafall så långt jag minns.
Jag fick en rund och rosa ask, med motivet av hundar, katter, fåglar och blommor på. Plus en rosa rosett ovanpå, och jag älskar rosetter. Varför har jag ingen aning om, det funderar jag ofta över. Jag bara älskar det, hihi.
Jag ska försöka att ta kort på asken och visa på bloggen, men överföringen av bild från mobil till dator fungerar inte riktigt för mig på sistone.
Hur som helst så är den den absolut sötaste och finaste asken jag har sett i hela mitt liv!

Innehållet i asken är lika gulligt. Det är en mugg med samma motiv som på asken. I muggen ligger 2 klubbor.
Haha, så länge som jag och Mel har känt varandra så har hon lärt sig in i minsta detalj precis allt som jag tycker om. Det är något jag älskar nästan mest med henne, att hon känner mig nästan bättre än jag känner mig själv. Ibland mycket bättre än jag känner mig själv.

I muggen låg också en rosa liten nyckelring med motivet av en labradorvalp på, den har jag hängt i min nyckelknippa.


Melanie är världens gulligaste vän och hon gav mig världens gulligaste julklapp.
Jag är så lycklig, mina vänner är så fantastiska som man kan vara. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0