Äntligen Fredag!

Härliga, underbara helgen framför sig igen, så skönt! :D
Dagen var lång som vanligt, men med mycket skratt och så, bättre kan man nog inte ha det, än med dom bästa vännerna! <3
Bäst med dagen var att älskade Becca var där, allt blir så mycket roligare då, det var otroligt tomt utan henne!

Först idag, när jag var på väg till skolan, upp för den långa branta backen som vanligt så tänkte jag inte på att det var is så jag bara knatade på, och pang så låg jag på isen... jag var en aning förlamad ett tag efteråt, och har fortfarande ont i benen på 2 ställen. Usch, det är så läskigt att gå ut när det är så här hemskt halt! :(
Så det finns inte en chans att jag går ut med Ninjo så länge det är så här, han vägrar att gå och halkar bara stackars lillen. Men jag saknar honom jättemycket, ska försöka ta mig dit utan att halka omkull under helgen. :)

Det var en rätt så vanlig dag, förutom att vi gjorde charader på franskan, det var kul ;D


Apropå ingenting så har jag sminkat mig idag, alltså maskara och ögonskugga.
Jag borde kanske göra det oftare för jag fick massor med jättegulliga komplimanger! :)



You're the very best! :* Becca min ängel du betyder allt, älskar dig obeskrivligt
mycket för alltid världens sötaste, snällaste och bästa bästis! ♥




Ha en mysig kväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0