Bara en vanlig söndag, med vanliga tankar

Några nyheter?
Nej knappast, jag gick upp innan 8 fast jag kunde sovit hur länge som helst, jag går omkring och småäter knäckebröd, jag är lycklig av det vackra vädret, jag är rastlös och jättesprallig, jag saknar jättemånga, jag ska snart städa och sen gå till melanie.

Precis som varje söndag.

Men jag älskar mitt liv så allt är bra! Haha jag är typ över-positiv idag, om jag var så här när det gällde skolan också så skulle jag lyckas mycket bättre, men, det är inte för sent än. Det är dags att sluta klaga på och oroa mig över saker som jag inte kan göra något åt, och som inte hänt, istället vara glad över allt positivt, som ju faktiskt är väldigt mycket mer! Ja nu är det dags att börja tänka om, verkligen börja om. Jag startar nu, genom att säga att jag är stolt över min personlighet, istället för att säga att jag inte är tillräckligt snäll och att jag måste ändra på mig för att bli omtyckt.

Vi får se hur det går!








Ha det bra :) ♥


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Ja, du har verkligen anledning att vara positiv. Titta bara på bilden, helt otroligt söt tjej. Och det bästa med allt är att hon är min. Ha en skön vecka. ISÄ.

2011-02-07 @ 18:29:31
Postat av: moa

gud va vacker bild!! igen ;)

o klart du ska vara stolt över din personlighet, du är ju jättesnäll så det är verkligen inte heller något du behöver bli ;)

2011-02-08 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0