BÄST

Jag och min bästis Lova har som vanligt haft väldigt roligt, det började med att vi skrek  högt när vi såg varandra, som om det var ett år sen typ! ;)
Vi har gjort allt möjligt kul, spelat spel, tagit promenader, tittat på filmer, bakat chokladbollar och allmänt latat oss ;D

Det var som vanligt lika tråkigt att säga hejdå och åka hem, jag säger till Lova som hon en gång sa till mig: "du är så fantastisk och så långt borta"
Vi är totalt galna och oseriösa, som imorse när vi fick för oss att vi skulle gå ut, så det gjorde vi, och gjorde saker som vi gjorde när vi var många år yngre ;)

Ja, vi är inte som andra, men vi är iallafall lyckliga och trivs med oss själva, och det är nog viktigare än att vara normal och seriös haha.


Ne, jag behöver inte skriva allt vi hittade på och så, vi hade kul och jag upphör aldrig att fascineras av hur olika vi är, och att olikheten faktiskt har fört oss närmare varandra och gjort oss till bättre och bättre vänner. Det är jag verkligen glad över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0