Bästa fredagskvällen

Ja, i fredags så hade jag och Towe filmkväll och jag sov hos henne.
Men det blev faktiskt ännu roligare än så, för att mina kära vänner är så duktiga på att överraska mig!
Jag och Towe gick till max på kvällen för att äta.
Senare, när vi står och beställer så kommer Iza in helt plötsligt ;)
Men det var inte allt, för senare så kommer även Becca och Lina! :)
Då fattade jag att det inte var nån slump, dom firade mig i förskott nämligen, och dom har lyckats hålla deet hemligt i flera veckor, duktigt! ;D
Så jag fick 400 kr av mina alldeles för snälla vänner, och sen hade vi jättekul och bara umgicks i några timmar :D

Sen, från och med att jag och Towe kommit hem till henne så gjorde vi bara två saker, tittade på film och mumsade på allt onyttigt som överhuvudtaget fanns i huset, riktigt trevligt hade vi, Totto är en ängel på alla sätt och vis. <3


Ja, det var en oförglömlig kväll, mina vänner gör mig till världens lyckligaste människa!


Mina oslagbara älskade vänner ♥



Kommentarer
Postat av: moa

naaww, va gulligt :) grattis i förskott (eller?) vet ju inte ens när du fyller :O :( <3

2011-02-23 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0