Crazy

Jag måste ha fått nippran på allvar. Aldrig har jag städat så mycket förut som jag gjort idag, och aldrig så frivilligt!
Alltså, det måste vara nåt fel på mig, antagligen min trötthet som spelar mig ett spratt, men jag har frivilligt städat som en totalt galen piga typ hela dan idag. Om ni visste hur lat jag är när det gäller städningen så tror jag att ni skulle bli aningen chockade om ni fick veta hur mycket jag städat idag! ;)
Jag har plockat bort varenda liten pryl som ligger ivägen någonstans, jag har dammat ovanligt mycket, jag har sorterat massa saker, slängt massa saker, lagt massa saker på sina rätta platser m.m., m.m.
Jag är konstig, det enda som gör att jag fattar att jag är mig själv idag är att jag äter knäckebröd, många.. ;)

Ja, ojojoj, nu måste jag läsa eller nåt, för om jag fortsätter städa så vet jag inte vad som händer :P


Ha det toppen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0