Empty

Hej, jag  skrev så mycket igår att alla mina ord är slut, jag är helt tom på ord.
Men jag kan ju bara säga att jag är fångad i mina egna tankar, jag glömmer nästan bort verkligheten ibland.
Det är väl mitt största problem för tillfället, men annars är jag glad, det har varit en bra dag :)

Nationellt prov imorgon igen, uppsats den här gången...

Snart måste jag verkligen till Ninjo, innan jag blir helt galen av längtan! (om jag inte redan är det)
Jag är bara en aning för lat, och rädd för att halka igen, annars skulle jag nog gå ut med honom varje dag.
Men jag tittar på bilder på honom varje dag, och bara önskar att våren ska komma, så att vi får komma ut i skogen tillsammans och jag kan känna mig fri, och inte en fånge i mina tankar.

Jag är ärligt talat helt tom, kan inte skriva mer idag, men ännu en gång tack för allt, ni är bäst! ♥



You always make me laugh, you always make me happy.
You like me for who I am. You are my hero.
You are my favorite, the sweetest dog I know. You are my yorkielove
and I will stay with you until your heart stops beating.
That is a promise I've made, I will protect you and love you til your
last breath. I really do love you ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0