Flumm

Våran klass är väldigt flummig måste jag säga, särskilt på no letionerna, det är så roligt, våran klass är bäst! ;D

Men jag idag, ojoj säger jag bara.
På engelskan så skulle vi läsa vidare i våra böcker, tyst. Jag, becca, lina och lisa satt i ett grupprum. Men jag är så van vid att läsa högt för mig själv, hemma. Men nu skulle vi som sagt läsa tyst. Men jag tyckte att det blev alldeles för tyst, och jag hade absolut inte lust med att vara tyst (det låter inte som jag eller hur? ;)) så jag pratade typ hela tiden, några sekunders tystnad och sen sa jag något igen ;)
Men man kan ju säga att jag var lite trög, helt plötsligt så sa jag: "Men hallå, varför läser jag samma rad typ 5 gånger, varför går jag inte vidare?" Haha, det var sant, jag läste samma mening om och om igen, jag märkte ju till slut att jag kände igen det jag läste haha!

Snacka om att jag är trött idag, jag är så klantig och trög ;)

Jaa... jag är såå seriös, verkligen...
Mina ögon ser gröna ut, dom är blåa. Mysko...

Ne, nu måste jag gå och göra något vettigt om det ska bli nåt vettigt
av mig nån gång! Om jag inte somnar förstås, det är inte överdrivet vettigt! ;)



Nej nu ska jag sluta skriva tråkiga, ointressanta, flummiga och tröttsamma inlägg
bara för att jag har lust att bogga. bye bye!



Vill inte sluta skriva så då gör jag en liten sak.

5 bra saker just nu:
1: Vännerna såklart, dom gör att jag längtar till och ser fram emot varenda skoldag! <3
2: Ninjo, han får ut mig mycket oftare än om jag inte hade honom som hobby, han har
fått mig att älska skogen, och att ta långa promenader. <3
3 : Musik, alltid underbar, kan vara avslappnande, pigg och glad, mm. <3
4: Bra böcker, jag kommer in i en helt annan värld, glömmer tid och rum. <3
5: Försöker komma på något...

Det gick inte, 4 saker blev det. Hejdå (igen)


Flummiga gänget! :D
Jag älskar er ;* och bästa totto också förstås ♥







Kommentarer
Postat av: beccabus :*

Haha , nej du va inte bäst på att vara tyst ;DD ♥

men de va lite kul ju , jag o lina samtidigt

- "tyyst..."

Haha , hullig du ee.. :*



älskar dej , bilden ee bäst (L) ♥♥♥♥♥

2011-02-01 @ 19:15:43
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0